1. Kezdőlap
  2. KORONA Takarék NETBANK

KORONA Takarék NETBANK

Tisztelt Ügyfeleink!


Értesítjük Önöket, hogy 2018. október 14-én 00:00 óra és 03:00 óra között tervezett informatikai rendszerkarbantartást végzünk.


A karbantartás ideje alatt a NetBróker szolgáltatás nem lesz elérhető.


Megértésüket köszönjük, és az esetlegesen okozott kellemetlenségekért ezúton is elnézést kérünk!


Üdvözlettel,


Takarék Csoport


 


Ügyféltájékoztató - 2018.10.23-i nyitva tartás, internetbank 


 


 Tájékoztató a MobilAPP telefonos alkalmazásról 


 


Tisztelt Ügyfelünk!


Tájékoztatjuk, hogy NETBANK rendszerünk 7*24 órában elérhető. Amennyiben valamilyen oknál fogva ebben változás történik, akkor arról itt, és/vagy a NETBANK felületen adunk előzetes tájékoztatást! Megbízások beküldésre minden esetben van lehetőség, de naponta lehetnek olyan rövid időszakok (esti órák), amikor számláiról egyenleg információkat a felület jelenleg még nem tud megmutatni a háttér rendszerekben történő automatikus feladatok futtatása miatt.


A NETBANK rendszert kérjük Internet Explorer, vagy Mozilla Firefox böngészővel használja a hibamentes működés érdekében.


Megértésüket köszönjük!


KORONA Takarék 


Belépéshez kattintson az "NETBANK belépés" gombra!

NETBANK belépés

 

NETBANK rendszerrel kapcsolatban kérdéssel, vagy hiba esetén kérjük az Ön számlavezető kirendeltségéhez forduljon elsősorban, melyeknek elérhetőségei megtalálhatók a főoldal bal oldali ikon sorában (2. ikon: "Fiókhálózat"), vagy hívja a 7*24 órában elérhető KORONA Takarék  által üzemeltetett 06 (21) 24-24-551 központi ügyfélszolgálati telefonszámot, és ezen belül az 2/1 menüponton keresztül tud segítséget kérni.